onsdag 17. oktober 2012

Fotomontajse skisser

Jeg skal montere et bilde i photoshop av et motiv med mange forskjellige karakterer.
MEN alle di karakterene skal være en og samme person. Henrik Jensen skal være den heldige modellen min, og dramatisere alt jeg sier.

Til nå har jeg kommet opp med to ideer. Selv likte jeg ide2 best, men her kommer de;



IDE 1
Ide 1 er en situasjon rundt middagsbordet. Lillebror til bimbojenta og emoen spiller fotball på kjøkkenet. Han header ballen tvers gjennom rommet. Det liker ikke pappa, så han reiser fingen opp og ber han slutte. Mor serverer mat i en gryte. Bimbojenta har ikke tallerk pga hun synest hun er feit og prøver å slanke seg. Mens emoen driter i det og spiser imens hun tenker på hvor mye hun hater livet sitt.
IDE 2
   

Ide 2 er i en skog. Noen ungdommer er ute på teltur sammen for å kose seg, men så kommer det en slem morder å ødelegger turen for dem (Henrik ønsket å kalle morderen for ''LumberJack'', så da gjør vi det) LumberJack kommer bakfra med øks. Ett kjærestepar ligger på bakken i hver sin sovepose og titter på sjernehimmelen. En annen gutt står bak i en busk og tisser, mens han ikke følger med på at LumberJack kommer. En annen ligger og slapper av og snakker med han siste som sitter å spiser mat.





Resultatene av de ferdigmonterte bildene kommer på fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar