fredag 15. november 2013

Intervju/Artikkel oppslag i avis

Oppgaven
Oppaven for nå er å lage to-siders avisoppslag. Ca 400-800 ord. Vi kunne velge mellom flere kategorier, men jeg valgte ''status forskjeller'' og underkategori ''Forskjeller fra land til land''

Jeg skriver om hvorfor det er lov å bokse i det fleste land i verden, men fortsatt ikke i Norge.

Planlegging
Her er 4 skisser om hvordan jeg kunne tenkte meg å sette opp sidene. Det ferdige resultatet ble ikke helt som noen av disse.

Avisoppslaget
Grunnen til jeg har valgt et rødt tema er fordi de fleste proffboksere bruker røde hansker. Det er ikke lov å bruke f.eks svarte hansker. Jeg har hengt på et par røde hansker oppe i hjørnet, og en rød boks med tekst under tittelen.

Bildet jeg har tatt er av Henrik Jensen, siden det er han som er hovedintervjuobjektet. Han har bar overkropp og boksehansker på seg. Han er ikke proffbokser og kan derfor bruke svarte hansker.

''Avis''oppslaget liker kanskje litt mer på et magasin intervju, men nå var det sånn det ble..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar